Gå til innhold

Touchtelefonene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en slik i ett halvår nå. Og savner sterk den gode gamle tastinga når jeg skriver melding. Synes det går sååå tregt.

Har snakket med flere som innrømmer at de angrer:D

Men siden telefonene kommer med så mange ekstra muligheter er det ikke lett å gå tilbake til gamletelefonen:p

Noen fler som synes det går tregere å taste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en iphone.. hatt den i to år nå, kunne ikke tenkt meg noe annet! den er hellig!

ikke minst under fødseln og gubben satt å spilte monopol for å få tiden til å gå mens jeg hudflettet han med skjellsord:P tror ikke han hadde overlevd uten den!

Skrevet

Herregud, satt mannen din og spilte monopol på iphonen mens du fødte?? For en verden det har blitt.

Sambo har en touchtelefon, liker den ikke, tar myyye lenger tid med alt.

(Ja, jeg hjelper han å skrive mld feks, da ha misliker det sterkt).

Skrevet

Herregud, det heter TUTCH, er du helt teit eller?? ;o)))

Umulig å skrive meldinger når jeg kjører bil, ellers er jeg veldig glad i min SE Xperia X10.

Skrevet

Må le litt av han som spillte monopol. Den var drøy da! Men det er jo mange veldig unge som får barn, så kanskje det er en tenåringsting... hehe

Jeg valgte bevisst å kjøpe en "gammel" type telefon da min døde her for en mnd siden. Touch er noe skikkelig tull, som ikke er på langt nær ferdigutviklet enda. Jeg vet ingen som er fornøyd med touchtelefon, og jeg synes man skal vente med det til teknologien er blitt litt bedre.

Skrevet

Jeg har en fra nokia, synst den er ett herk, skal kjøpe ny over jul, og da kommer jeg til å kjøpe gamletypen.

Hva er så galt med at mannen spilte monopol under fødselen da? Min las avisen og drakk kaffe, går vell for det samme det. Eller skal de sitte å holdehånden hele tida? Orket iallefall ikke jeg.

Regner med hun mente under riene, og ikke under selve fødselen.

Skrevet

Kommer VELDIG an på telefonen. Først hadde jeg en Nokia touch telefon og den var ett herk og ett helvette rett og slett.

Nå har jeg hatt Iphone i snart ett år, og elsker den over alt. Aldri vært så fornøyd med en tlf før som jeg er med den:)

Selv om rettskriving på sms kan føre til noen utfordringer innimellom.

Skrevet

Elsker Iphonen min. Fantastisk tlf men enormt mange tilleggsfunksjoner. Vil IKKE tilbake til de gamle telefonene!

Skrevet

Jeg har kjøpt experia, IKKE lett å skrive meldinger nei!! Får DEN svære regninga nå, for jeg bare ringer hele tiden i stedet for å tekste..... Men den er jo LEKKER selvsagt, hihi.

Mannen min SOV under fødselen han, innimellom iallefall:) Han var temmelig trøtt, fødte i 12 timer fra kveld til morgengry. Men jeg synes ikke det var noe problem, ikke mye han kunne gjøre til eller fra uansett. Men nå hadde vi en uproblematisk fødsel, da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...