Gå til innhold

Dumt spm? morsmelk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg driver å pumper meg noen dager fordi eg skal bort fredagskveld. Småen er 6,5 mnd og har fått fast føde i tilleg til amming siden 4 mnd. I går pumpet eg, så skyldte eg godt av den som man legger inntil brystet når man pumper se, og la den på benken, så eg skulle koke den sammen med den andre som eg skulle bruke i dag. husker ikke hva det heter. har medela swing. Men uansett.. i dag spurte eg om mannen min kunne hente en ny sånn pumpe greie og flaske til meg. Eg sa det lå i skapet, og i god tro så pumpet jo eg meg. Men så såg eg etterpå, att han har tatt den eg brukte i går! Den som bare er skyldt, men endå ikke vasket og kokt. Er da all melken bare til å kaste? regner igrunn med det, men vil nå spørre. Litt kjedelig å miste den melken da men men.. Må vel prøve å pumpe meg flere ganger i morgen..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke noe problem med at den ikke er kokt, det trenger du ikke lenger når barnet er så gammelt.

Men jeg ser problemet med at den ikke var vasket og i tillegg hadde ligget i romtemperatur. Så jeg hadde kastet melken da det garantert er mere bakterier i den som ikke burde vært der.

Om disse bakteriene vil gjøre noen skadde den ene gangen er uvist, men følesen jeg hadde sittet med når den melken blir gitt hadde uansett ikke vært verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...