Why? When? Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Vi bor på landet da, så noe limousin blir det ikke. Ikke noe særlig dyrt heller, helst... Også er vi 4 personer, i og med at det er dobbel bryllup;)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Er det sommer eller vinter? Hvis det er sommer hadde det kanskje gått med en veteranbil uten tak? Eller hva med hest og kjerre - hvis det er på landet som du sier?
Why? When? Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2010 Det er i mai, så vi vil helst ha tak over hodet, i tilfelle! Har jo tenkt på hest og kjerre, men det er få kjerrer her ute med så mange sitteplasser! Vanskeliiig!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Men dere skal vel ikke sitte i samme bil vel? Alle fire mener jeg. Vil du ikke da ha et øyeblikk med mannen din i fred? Snålt!
Why? When? Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2011 Jeg og mannen har hele liiiivet foran oss med mange fantastiske øyeblikk! Vi har valgt å feire denne dagen sammen - alle fire! Åhei, så snåle vi er for det!
Jannamor Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 hva er budsjettet på da? Jeg ville har forhørt meg om muligheter i kommunen. Er det noen som samler på biler og vil låne ut bilen sin? kjerrer er jo fint, men de er jo for det meste åpen, ellers må du rett og slett ringe rundt på gårdene. Vanskelig å gi noen konkrete tips uten å kjenne dere, og vite hvordan type bryllup dere vil ha. og ikke minst mulighetene i nærområdet hva med en gammel folkebuss? men klart, man må være typen til det, samme med 2cv. eller leier bilbutikker ut biler, hvor man kan få toppmodeller som porche cayenne, om det er mer stilen, eller sportsbiler, ville alikevel tenkt på om en av dere skal kjøre selv, for kan bli trangt med 2 brudekjoler i en vintagebil evt tandemsykkel, eller sykketaxi? det er kult, men klart, jeg hiver ut forslag uten å kjenne deg, det er veldig vanskelig
Why? When? Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2011 50 000 pr par. altså 100 000 tilsammen ! Men dette var gode forslag det, Jannamor! Takk!
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 20. januar 2011 #8 Skrevet 20. januar 2011 Vi hadde helikopter:) Ble ikke så dyrt heller... 2200 kr:)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 20. januar 2011 #9 Skrevet 20. januar 2011 Vi hadde helikopter:) Ble ikke så dyrt heller... 2200 kr:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå