Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 eller at man bommer på tastaturet. Voksne damer som rakker ned på folk som skriver feil...herlig! Sikkert sjarmerende damer med potensielle mobber barn.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Jeg regner med at du mener mobberbarn, altså i ett ord? Eller er du kanskje medlem i Den Kjempe Kule Ord Delings Feil Klubben? På den annen side vil jeg ha meg frabedt at du kaller mitt barn en potensiell mobber fordi om moren hans er mer en middels opptatt av rettskriving. Fniiiiiiiis
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Å bomme på tastaturet gjør vel alle. Men orddelingsfeil og grammatikkfeil trodde jeg ærlig talt det bare var barn og innvandrere som bedrev. Særlig og/å-feil er rett og slett imponerende av voksne damer... Uansett, så lenge det ikke er slitsomt å lese driter jeg i det. Om innlegg kryr av slitsomme feil leser jeg det ikke, enkelt og greit..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Opptatt av rettskriving? Dette er et nettforum kjære deg!! Du er ikke på jobb eller tar eksamen! Spiller det virkelig noen rolle? (finner du skrivefeil her , ikke kommenter det. I dont't give a shit)
Lunapuna1985 Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Enig... tør ikke tenke på hva ungene til disse "hyenene" vil utsettes for om de f.eks får dysleksi.. Det er faktisk et ganske vanlig problem. I tillegg er det mange som skriver mye feil hvis de skriver fort fort, og også dersom man trykker feil på tastaturet.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Skal ikke mer til for å imponere deg nei? Å, så herlig Tror du noen bryr seg om at du blir imponert over rettskrivningsfeil på forum? Det som er så morsomt er at disse stavekontrollørerne tror noen bryr seg, hvis ikke så hadde de ikke brukt så mye tid på dette tullet Rettskriving kan man ta på jobb/skole. Og for barna dine sin skyld håper jeg ingen av dem får dysleksi. Da får de vel en meget imponert mor hver gang hun skal lese gjennom leksene. Blir nok månelyst hjemme da ja. Eller får pipa en annen lyd, og du blir mindre dømmende om noe slikt skulle ramme noen som står deg nær? Greit å dømme andre bare fordi noen som ikke står deg nær har dysleksi? Deg om det
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Har samboer med dysleksi, og veit godt hva det er. Bare sånn til opplysning. Dyskeksi er utbredt, men ikke en epidemi, sommåtte vært tilfellet om bare en brøkdel av feilene her inne skulle være relatert til det. Tror leseforståelsen din er et større problem enn rettskrivinga, basert på svaret ditt. Du misser jo totalt poenget i innlegget, nemlig at jeg ikke gidder bry meg før det er så ille at det er slitsomt å lese, og at jeg i de tilfellene som er for ille bare lar være å lese. Å skrive sinnainnlegg på grunn av skrivefeil gidder jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Ja, da får du tro det så mye du bare vil. Ganske care. Du har samboer med dysleksi? Er du så lei av skrivefeilene hans og lar frustrasjonen over dette gå ut på dib kanskje? Hvis det er det bedre at du tar det her enn med han, for det er noe han ikke kan noe for. Men for all del, skriv det i førsteinnlegget ditt isåfall slik at du slipper å dra ned andre med skriveproblemer i søla. Også skjønner jeg ikke at en som liksom har en samboer med dysleksi ikke har større takhøyde for at grammatikk ikke er like lett for alle. Hvorfor ta seg tid med å irritere seg over dette? Det skjønner jeg ikke nei. Men det er jo ditt problem at du irriterer deg over dette. Altså problemet ligger hos deg. Ønsker deg lykke til videre mot stresset om å lese inlegg med skrivefeil
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #9 Skrevet 15. desember 2010 Gidder ikke krangle mer om dette.. Svarte HI på hennes innlegg om lav toleranse for skrivefeil. Jeg skrev at det var skremmende mye av det her inne, men at jeg generelt ikkj gadd å bry meg, og at jeg i alle tilfeller ikke gadd å rette på den som skrev det, bare gikk videre. Dette har du ikke kommentert, men bare hang deg opp i første del av innlegget, og komt med karakteristikker av meg, som om du veit noe som helst om et menneske basert på et par linjer med tekst. Det sier uendelig mye mer om deg enn om meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå