Gå til innhold

"Nisse at vi sover"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor det da? Burde vi ikke sove på ordentlig? Eller kan vi menneske at vi sover?

 

Hilsen Irritert over månetoppen, som av en eller annen grunn er umåtelig populært blant unga...:-D

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det minner meg om smurfene;

 

-Å, har du smurfet en kake?

-Ja, men du får ikke smurfe på den ennå!

-Men kan jeg ikke bare få smurfe en liiten bit da?

-Nei, for smurfen! Smurf deg vekk!

 

 

 

Skrevet

Åh, neeei nå husker jeg de også. Uff. Nei nå skal jeg dibbe at jeg logger meg av...

Skrevet

Men hvis du lukker øynene og nisser at du sover er det stor sjans for at du sovner ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...