Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hvorfor det da? Burde vi ikke sove på ordentlig? Eller kan vi menneske at vi sover? Hilsen Irritert over månetoppen, som av en eller annen grunn er umåtelig populært blant unga...:-D
Tante Blås Squaw Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Det minner meg om smurfene; -Å, har du smurfet en kake? -Ja, men du får ikke smurfe på den ennå! -Men kan jeg ikke bare få smurfe en liiten bit da? -Nei, for smurfen! Smurf deg vekk!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Åh, neeei nå husker jeg de også. Uff. Nei nå skal jeg dibbe at jeg logger meg av...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2010 #5 Skrevet 18. desember 2010 Men hvis du lukker øynene og nisser at du sover er det stor sjans for at du sovner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå