Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Har en 4 uker gammel baby her som sover meget godt og er veldig harmonisk på dagtid. HVER kveld i 8-tiden og utover begynner hun å kjefte. Er veldig urolig og ingenting er godt nok. Ikke mat, raping, vogging, gå rundt. Hun er bare sint. Har hørt dette er normalt for babyer, da de er litt oppblåst og sliten etter en lang dag. Noen som har opplevd det samme?? Evt. som har noen tips til hvordan vi kan roe henne?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 sikkert luft...skriker hun eller bare klager hun?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå