Gå til innhold

ultralyd idag!!!! Lykkelig ;)


Maibaby:)

Anbefalte innlegg

fikk se den lille spiren vår ligge å boltre seg i magen min, ble satt litt frem, termin 30 juni, men holder meg i juliklubben jeg ;) er 12+3 idag sa jordmoren ;)

 

fikk se minien i 3D og fikk både film og flotte bilder!!! han/hun lå og gnidde seg i øynene, et nydelig eksemplar av en minibaby!! er så lykkelig, og gleder meg nå i tiden som kommer, tenk jeg skal bli MAMMA!!! ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse !!

Jeg har også vært på UL i dag, men er bare 8+1. Men det var godt å få se det lille hjertet slå da jeg kun har erfaring med spontanaborter fra tidligere.

 

Nå gleder jeg meg bare til UL jeg skal ha ved 12 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Vi var der i går :) og fikk se den lille ligge der og sprelle med armer og ben. Så fint å se :)

 

Jeg var 12+2 i går så da er vi vel likt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Nå blir det baby til sommeren :)

Jeg har akkurat kommet tilbake fra 2. ultralyd i dag, og det er LIV der!! :) H*n sprellet og bokset! Hehe.. 4,1 cm og helt perfekt! *Lykkelig* Var så godt å få det overstått, har vært veldig nervøs for ultralyden denne gangen..

 

Nå gleder jeg meg bare masse til å kjenne spark fra nurket :)

Er 10+6 i dag, så det er noen uker til enda.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er de noen grunn til at du allerede har hatt 2 UL?

 

Jeg fikk denne uken da jeg var 8 uker pga tidligere SA'er. Tenker å ta når jeg kommer til uke 12 også, før jeg velger å fortelle om graviditeten til venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg var føste gang på ultralyd da jeg var 7+6. Fikk da se at hjerte banket. Hadde en MA i sommer der fosteret døde i uke 8 men det ble ikke oppdaget før uke 13. Legen gav meg derfor henvisning til GU.

GU legen var forståelsesfull og lurte på om vi ville komme tilbake etter 3 uker, noe vi jo ville :)

Fikk nå si at barnet turnet og legen sjekket at hode, hjerte, mage, armer og ben så bra ut. Nå tør jeg fortelle det til hele familien og litt venner.

 

Skal du ta privat ul eller får du det dekt?

Krysser fingrene for at det går bra for oss nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt at så mange andre også har fått sett en liten spire og et hjerte som slår!!! en utrolig følelse!!

hehe har tatt bilde av ultralydbilde med mobilen og bruker den som skjermsparer!!! en stk stolt mamma eller??!! ;)

 

jeg hadde også en ultralyd i uke 7 som jeg fikk henvisning til, pga av sa i sommer... men denne nå i uke 12 var privat, bare for å se at det var liv før "alle" fikk vite det!! kan virkelig anbefale jordmor janne i stavanger!!! hun tok seg kjempegod tid, og jeg fikk som sagt se bildet av nurket i 2D noe som var helt utrolig!!! kostet kun 500 kr!!! nesten sånn at jeg kunne gått en gang i uka!! hehe ;)

 

lykke til videre alle sammen!!!!

 

klemz ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...