Gå til innhold

Har vært røykfri en hel uke :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi liksom ;) Jeg vet at dette ikke er noe stor bragd, og ikke er jeg så veldig stolt av meg selv.. Siden jeg tenker på røyk HELE tiden..

Jeg bruker Champix og har kommet til dag 16 der. Trodde disse tablettene skulle gjøre sånn at jeg ikke tenkte så mye jeg ;)

Og tårer da!! Fy søren, sipper av Jul på Månetoppen! (Jeg er ikke gravid, det vet jeg 100% sikkert ;) ) Jeg blir veldig fort rørt av ting på tv, noe av det jeg leser på dib og ting folk sier :o)

Noen andre som har gått på disse og har noen erfaringer å dele?? :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring med dem, men ville bare si GRATULERER!!!!!!!!!!!!

Du er knallflink!!!!!

Skal snart ta meg sammen jeg også... ;o)

Skrevet

Gratulerer så mye :) Lest "Endelig ikke-ryøker" av Allen Carr, da slipper du å tenke på røyk. Merkelig nok forsvinner hele tankesettet om røyk og det å røyke når man har lest den boken. Og jeg har ikke savnet sigaretten et sekund ;)

Skrevet

Gratulerer med 7 røykefrie dager! Hold motet oppe, dette klarer du:)

Skrevet

Gratulerer så mye! Du er kjempeflink, stå på videre. :-))))))

Skrevet

Er de reseptbelagt? Sluttet for 6 år siden, og begynte med festrøyk. Nå røyker jeg 2 røyk om dagen omtrent. Og vil veldig gjerne slutte igjen. Veldig nederlag her

Skrevet

HIPP HIPP HIPP!!! GRATULERER MED FØRSTE UKEN!!! :-D Synes du er kjempe flink jeg. Om tårene triller en stund osv så la dem gjøre det om det kan gjøre deg røykfri. GO GIRL!!!

Skrevet

Haha nå triller tårene igjen, dere er så skjønn ;) Har fått lest litt om bivirkninger nå og nedstemthet er en av de.. Men jeg er ikke lei meg, har bare overproduksjon av tårer ;) De kommer uten at jeg kan kontrollere det..

Tusen takk alle sammen :D Jeg skal klare det denne gangen, har vært borte tidligere og, men når jeg har gått på fest så klarer jeg ikke å si nei. Det skal jeg klare nå!!

Har og lest Endelig ikke røyker boken, kanskje jeg bare skulle lest den å nytt ja, skal finne den frem og tørke støvet av den ;)

Champix er reseptbelagt ja, det koster ca 750 for en mnd, men det er jo mye mindre enn det jeg har brukt på røyk.. Har tjent det inn igjen på en uke ;)

Tusen takk igjen :))))

Skrevet

Du er så flink!

Det første ukerne er de tuffeste... -men kan du stå emot da så kan du det resten av livet og!

Så ikke gi opp, hvor tungt det en føles. Ikke ta "bare" en for då blir det som å begynne på detoxen igjen og det er ikke gøy.

Stå på, det kommer en dag då du ikke husker at du likte snusket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...