Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har fått en gave som er kjøpt på Coop Obs! Hypermarked men jeg har det allerde fra før. Har fått bytte lapp med, problemet er at den er kjøpt på en Coop Obs! Hypermarked som er meget langt unna der jeg bor. Er det lov å bytte varer ved en annen Coop Obs! Hypermarked? SÅ slipper jeg å kjøre i flere timer :-) Dette er jo lov ved flere andre butikk kjeder.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 nei, og takk gud for det! makan til traus jobb vil jeg helst se langt etter! jeg har større ambisjoner her i livet enn å jobbe der altså!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Hallo? Tror ikke det var det jeg spurte om..... Jeg bryr meg lite om du ønsker å jobbe på Coop Obs eller ikke!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 og jeg bryr meg lite om at du ikke vil vite!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #6 Skrevet 16. desember 2010 Kan du ikke bare gå innom å spørre på obs? Det går greit å bytte i annen butikk i de fleste andre kjeder, så det går sikkert bra på obs også:-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 Grunnen til at jeg spurte er fordi jeg bort laaangt på bondelandet og kjøre i 3 timer vist det ikke er lov gidder jeg ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå