Gå til innhold

Svigers!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å kjenner jeg blir helt tussete gal av min kjære svigermor som nå er kommet på besøk for å hilse på sitt første barnebarn. Hun er kun to uker gammel, vi hadde en veldig tøff fødsel med alvorlig rift, så formen min er ikke helt topp enda. Trenger da riktignok heller hjelp i hus og hjem, og vil kose mg å bli kjent med snuppa vår nå i starten.

Min kjære svigermor tror derimot hun er kommet hit for kun å passe på lille snuppa og jeg får knapt nok ta i mitt kjære lille barn.

F eks: hun ligger i kurven og holder på å våkne. Det knirker litt, men siden hun sliter med litt luft i magen sitter jeg kun å stryker henne på magen. Så kommer da svigermor styrtende fordi lille jenta lager littegranne lyd, og lurer på om jeg skal ta henne opp. Ja, sier jeg. Lurte på å gjøre nettopp det. Neimen kom her til besta du sier hun, og snapper henne ut av hendene mine og vandrer av gårde.. og slik holder det på hele dagen! Siden jeg nå må pumpe meg pga store sår og gi erstatning i tillegg, så har hun gitt jenta mat før jeg har fått sagt noe!!

Kjenner jeg blir så innmari frustrert og lei meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MEN SÅ SI I FRA DA!!! Svigermor er ikke tankeleser, det går faktisk an å gi beskjed. Hun tenker sikkert at hun bare hjelper dere.

Skrevet

Svigermødre er alltid vanskelige, uansett hvor flinke og snille de er! :-) Forsøk å vær ærlig. Du har lov til det.

Skrevet

Skaff deg ryggrad å si ifra da vell.!!

Skrevet

Skjønner godt at det ikke er lett for deg å si i fra HI... Kanskje du kan prate med din mann, og han kan ta en prat med sin mor? Sikkert lettere for han enn for deg. Svigermor vil nok bare hjelpe, og tenker gjerne ikke over at hun tråkker over noen grenser her.

Håper det ordner seg for deg. Denne tiden får du jo aldri igjen med den lille, og da er det ikke noe kjekt å ha noen som overstyrer deg hele tiden.. Enten det er godt ment eller ei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...