Gå til innhold

Foreldresamtale i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte mannen på foreldresamtale i dag...kom hjem med et " referat"...som også omhandler de andre barna med navn...hva de har gjort (både negative og positive ting). er det lov?

stod en del om vårt barn som jeg ikke ønsker at de andre foreldrene skal få servert?? noe jeg frykter er tilfeller etter dette referatet.

E det vanlig å gi opplysninger om andres barn skriftlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør man si noe, eller skal man bare la dt gå forbi denne ene gangen??

Syns også dem kom med ganske mye negativt i det "referatet" men med lite tiltak...også syns jeg det er litt rart når jeg hver dag spør hvordan det har gått og aldri får høre noe annet enn at det har gått bra, av og til litt trøtt på slutten av dagen....så dukker det plutselig opp mange ting jeg aldri har fått høre??? syns liksom ikke dette henger på greip??

Skrevet

Dette er brudd på taushetsplikten. Meld i fra

Skrevet

Ansatte har verken lov å snakke om barn ved navn eller skrive om barn ved navn, til andre enn ansatte! utrolig uprofesjonelt! Meld ifra! Nå ble jeg sjokkert!

BHG ansatt

Skrevet

Kan du ikke gi et konkret eksempel på hva de har skrevet om barna?

Dette høres meget spesielt ut!

Skrevet

Tror jeg sier fra at jeg ønsker en ny samtale som jeg selv har tenkt å gå på...så tar jeg det opp med dem, gir henne en sjanse...hun er visst ganske fersk i gamet.får litt dårlig samvittighet når man " sladrer" på ansatte som til daglig passer barnet...sikkert ikke vondt ment det som var skrevet, men litt ekkelt for oss og de andre som det er skrevet om.

Skrevet

SERIØST? ny i gamet?! Dette er et stort brudd på taushetsplikt! Jeg hadde blitt rasende! Det går jo bare ikke ann ..

Skrevet

foreksempel at en "anonym" finner på mye tull og har tegnet på diverse ting...osv

Skrevet

Du kan ta det opp på en fin måte:

Si: Ser jeg har fått mye informasjon her, også om andre barn med navn, men er ikke det taushetsbelagt?

Si: Jeg vil ikke at noen andre foreldre skal få vite noe om mitt barn.

Hun kan faktisk bli anmeldt for brudd på taushetsplikten. Dette er veldig strengt.

Hilsen pedagog i bhg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...