Gå til innhold

Mødre som driter seg ut på DIB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns rett og slett det er trist å se at dere har det sååå utrolig festlig på andre sin bekostning...

Alle her inne har sikkert lest "Mødre som driter i ..." innleggene nå, og nå bør folk være så voksne som mødre bør være og respektere det HI i det allerførste innlegget sier. (til og med på en ok måte)

Det er ikke morsomt å kopiere teksten om hennes opplevelse på denne måten som dere gjør, og vri det inn på de ekle innleggene dere lager... Er dere uenige så si det på en voksen måte for dette kjære DIB mødre er faktisk på kanten til MOBBING...

Mødre skal ikke drive med det men heller ta saklig opp noe om det er uenigheter....

Til deg HI i mødre som driter i amming, jeg er litt enig og litt uenig med deg...Det er personlige velg som ser ut til å være utrolig sårt og treffer mange. Du får tenke som så at de som lager disse trådene rett og slett føler at du traff spikeren på hodet, for slik ser jeg på det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, så fordi du ser på det slik, så er det korrekt? Du er faen meg like gale.

Skrevet

Hva mener du med det?

Syns du det er greit med mobbing du da??

Skrevet

Har ikke lest innleggene / tråden på DIB. Men et tips: "rapporter"knappen kan være effektiv.

Skrevet

Jeg forsøkte å rapportere begge to men rapporter kappen funket ikke for pga noe med e-posten.... Men det hadde jo vært fint om et annet lyst hode som ser galskapen i dette kan gjøre det!

Skrevet

Til Anonym mor som driter seg ut på DIB

Jeg syns det er morsomt å kopiere tekster og vri de inn i ekle innlegg og jeg er en mobber!

Skjønner ikke helt greia med å ta sånn på vei jeg asså.. Uansett er dette et anonymt forum så ingen navn/brukernavn ble hengt ut, og "Mødre som driter i puling" er ment humoristisk, Men er mange premenstruelle damer her ser jeg :)

Skrevet

Veldig enig med 23:05. Alt for mange selvhøytidelige og hårsåre damer (les: kjærringer) her inne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...