Gå til innhold

Hengepupper :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått små hengepupper etter 2 svangerskap... aaaaahh fantastisk fint.. Vurderer sterk silikon hvis ikke noe forandrer seg i nærmeste fremtid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler at de dingler litt her selv jeg, etter bare 1 svangerskap.. Vurderer å stramme opp litt her iallefall, men skal vel ha flere barn så må vente litt da hehe.. Finnes det ikke øvelser man kan ta for å stramme opp huden da??

Skrevet

Faktisk hjelper det å trene brystmusklaturen. :D

Skrevet

lykke til, da skal du trene leeeeeeeenge

Skrevet

Hvis man har hengepupper er ikke silikon svaret. Det blir jo bare hengepupper med silikonkuler i.... hørt uttrykket tennissokker med appelsiner i? Oppstramming ja, silikon nei.

Og å trene brystmuskelaturen kommer man vel ikke langt med. Kanskje en tienedels millimeter, kun fordi muskelen som ligger langt under blir større, men det strammer jo ikke synlig opp.

Skrevet

Trodde det var en del av det å få unger jeg...hengepupper har vært i alle år fra kvinner begynte å føde barn...man kan ikke se ut som en 20 åring m struttepupper bestandig! Blir så irritert over puppeklaging...

Har selv heng i puppene etter tre fødsler, men mektig stolt av de for de har vært en del av å gi ungene mine kos og mat..og mannen min elsker dem slik de er!!

Stolt Hengepuppmor som aldri vurderer silikon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...