Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Dere som har lesbiske par i deres vennekrets, her kommr et fryktelig dumt spm. Bruker de hverandres klær? Altså har felels garderobe (dersom de er noenlunde like store da naturligvis)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 nei, det er litt størrelsesforkjell på dem. Men kan jo være at den minste låner store koseplagg hjemme da...
Tante Blås Squaw Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Svigerinna og dama har ganske forskjellig smak, men det hender de byttelåner noen plagg. Men hver sin garderobe - ja, selvsagt!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Både og. De har noen få ting de begge liker og dermed begge bruker, men det meste har de hver for seg.
Monajenten Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Det må være utrolig praktisk å ha kjæreste i samme størrelse og med samme klessmak da:-D
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Jeg låner klær av min kjære iblant, på samme måte som jeg kan låne klær av venninner ... Tviler på at vi kommer til å innføre felles garderobe, da vi har ganske forskjellig kroppsfasong!
Tante Blås Squaw Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Kom til å tenke på at jeg ikke kjenner noen homser som låner klær av typen sin...
LoveDove Skrevet 16. desember 2010 #9 Skrevet 16. desember 2010 Min kjære er slankere enn meg (hun er small, jeg er medium), men det hender absolutt at vi låner hverandres gensere, joggebukser, jakker og diverse. Vi har delvis lik stil. Det er minst like naturlig for meg å låne klær av kjæresten min enn det var å låne klær av de to venninnene jeg bodde i kollektiv med før.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #10 Skrevet 17. desember 2010 Det eneste paret jeg kjenner består av ei jente i str.XL og ei i str S. De er et utrolig umake par på alle vis. Den største er kortklipt, usminket og bruker store uformelige klær. Den minste har langt hår og er liten og feminin. De låner naturlig nok ikke hverandres klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå