Gå til innhold

Lesbiske par..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har lesbiske par i deres vennekrets, her kommr et fryktelig dumt spm. Bruker de hverandres klær? Altså har felels garderobe (dersom de er noenlunde like store da naturligvis)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det er litt størrelsesforkjell på dem. Men kan jo være at den minste låner store koseplagg hjemme da...

Skrevet

Svigerinna og dama har ganske forskjellig smak, men det hender de byttelåner noen plagg. Men hver sin garderobe - ja, selvsagt!

Skrevet

Både og. De har noen få ting de begge liker og dermed begge bruker, men det meste har de hver for seg.

Skrevet

Det må være utrolig praktisk å ha kjæreste i samme størrelse og med samme klessmak da:-D

Skrevet

Jeg låner klær av min kjære iblant, på samme måte som jeg kan låne klær av venninner ... Tviler på at vi kommer til å innføre felles garderobe, da vi har ganske forskjellig kroppsfasong!

Skrevet

Kom til å tenke på at jeg ikke kjenner noen homser som låner klær av typen sin...

Skrevet

Min kjære er slankere enn meg (hun er small, jeg er medium), men det hender absolutt at vi låner hverandres gensere, joggebukser, jakker og diverse. Vi har delvis lik stil. Det er minst like naturlig for meg å låne klær av kjæresten min enn det var å låne klær av de to venninnene jeg bodde i kollektiv med før.

Skrevet

Det eneste paret jeg kjenner består av ei jente i str.XL og ei i str S. De er et utrolig umake par på alle vis. Den største er kortklipt, usminket og bruker store uformelige klær. Den minste har langt hår og er liten og feminin. De låner naturlig nok ikke hverandres klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...