❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Gjør ingenting om det er spiler i. Er så lei disse jeg har. Ingen støtte i de. Bruker C cup.
♥ McQueen♥ Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Så de hadde tilbud på barneshoppen.no
rima Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Triumph har mange fine og med god støtte i. Mitt beste tips er uansett å ta en tur til en undertøysbutikk og få hjelp der. De er utrolig flinke. Lønner seg stort å få god hjelp slik at størrelsen blir riktig
Magia Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 På Cubus har de noen som ser ut som vanlig bh, i blonder, som jeg er veldig fornøyd med. De var relativt billige, og sitter som et skudd (hvertfall på meg, og jeg har D-cup), i tillegg til at de er behagelige. Tror det var eget Cubus-merke. Svart og hvit.
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2010 Har vært å fått hjelp til str der. Men de Bh de hadde der jeg var tåler bare fin vask på 30 grader. Syns kansje det er litt lite når en ammer, eller?
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2010 Er de jeg har. Men savner noe som minner mer om en vanlig BH.
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Har noen veldig fine fra Change. Anbefales! De finnes i offwhite og svart, blonder. Ser ikke ut som ammebher i det hele tatt, har spiler. Fant link : http://shop.change.com/no/bh/amme-bh/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå