Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 jeg får vondt i halsen alt fra 1-3 ganger i mnd....av og til vanlig vond hals og av og til halsbetennelse...hvorfor får jeg det såå ofte??! Er så slitsomt...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 hei du;9 har du vært hos legen og fått sjekket mandlene dine?? de er ofte årsaken til hals-problemer optill flere ganger i året.. De er også ett lett inngrep for og fjerne;D
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 hei legen sa jeg hadde små mandler og ikke mere om det liksom:P kan de være en plage selv om de er små?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå