Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Jeg må flire når jeg ser enkelte her inne som først poster et innlegg og deretter ett til hvor de skriver "oj, jeg mente jo ikke å være anomym", for deretter å signere med nick som ikke sier oss andre en dritt, det er jo like anonymt det. Hvis dere ikke mener å være anonyme så signer da for pokker heller med navn og adresse!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Selvom det ikke sier deg noe så er det nok flere her inne som har skrevet endel om hvem de er osv og flere som kjenner til hverandre så er nok kanskje derfor de velger å være anonyme.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Kanskje fordi HI skal slippe å skrive HI i alle innlegg hun skriver videre i den tråden..?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Vel, noen av oss er her inne mer enn andre (evt poster flere innlegg enn andre) og da er det naturlig at man danner seg et bilde av vedkommende. Man kan nesten føle at man kjenner vedkommende litt. Jeg ønsker ikke å gjemme meg bak anonymknappen. Jeg er anonym nok med nick, men kjent nok til at den som leser flere av mine innlegg/svar kan danne seg et bilde av hvordan jeg er. Så sånn er det. Ka då, ettepå?
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 ÅÅÅÅÅÅÅ, nemmen. Der glemte jeg visst å hukke av anonymknappen.
Tante Blås Squaw Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Hehe! Anonymitet på internett er uansett en illusjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå