Gå til innhold

Tannfrembrudd hos 16 åring. Greit med masse paracet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

16 åringer knasker paracet og bruker lillebrors dentinox for å holde smertene i sjakk. Bare denne j*vla visdomstanna kommer opp vil hun trekke den. Kan den ikke bare skjæres ut nå da? Hvor lang tid tar det før den spretter opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 20 og mine har ikke kommet opp.. de to nede går opp å ned å når det står på som værst knasker jeg ibux og tannkjøtte får en stooor kul der med betennelse.. min tannelege har hvertfall sakt til meg at jeg ikke kan gjøre noe før den kommer opp :( så jeg holder det som sagt i sjakk med ibux når det står på som værst..

hun har mine dypeste medfølelse, det e rett å slet j*vlig

Skrevet

Det beste mo tannverk er ibux OG paracet..

Stakkars! :( Tror den kan trekkes selvom den ikke har kommet helt frem.. Ikke sikker..

Skrevet

De skjærer i tannkjøttet og tar ut tanna. Blir som en liten operasjon. Brødrene mine eier en tannklinikk så er derfor jeg vet dette. Har selv visdomstenner som ligger under tannkjøttet og som antageligvis ikke kommer til å komme frem. Jeg må fjerne de for hvis de blir under der kan det bli betennelse.

Skrevet

Et lite ps: vær forsiktig med paraceten, hvis hun "knasker" sånn som du sier, ikke mer enn 4-5 gram i døgnet! (max 8 tbl står det på pakken, men de fleste sykehus bruker 10 i døgnet) Kan fort gi store magesmerter og faktsik leverproblemer. Bedre å kombinere med Ibux som noen nevner, det er jo også betennelsesdempende, eller, hvis smertene er så grusomme, ta kontakt med tannlege/ lege og få sterkere tabletter.

Har operert ut to av mine visdomstenner, dette var før de hadde kommet opp. Kjevekirurger kan fikse dette, må ha henvisning fra tannlegen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...