Gjest Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Først 45 min opp-ned i vann på 220 grader. Så rett vei i ca 1 1/2 time 175 grader. Dette gjelder tynnribbe. Nei, det kommer ikke an på størrelsen...
Nå da? Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Jeg bruker denne fra matprat. http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?artid=7736
Bolla med 2 små <3 Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Jeg følger Hellstrøm sin oppskrift http://www.klikk.no/mat/spise/article378091.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå