Gå til innhold

hvordan hadde dere reagert ? mann og facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en dame som skrev på et bilde av typen min for en stund siden noe med k*ken hans å gjøre, siden det syntes litt på bildet at han hadde en stor en (Det har han..) Dem har ikke vært venner på facebook på en stund var det når vi ble sammen, men han slettet henne virker det som.. Nå er dem plutselig venner igjen på facebook, og jeg synes det er rart...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha.... både du og typen din virker dumme. Hvem legger vel ut bilde av kuken sin på facebook?

Skrevet

Han har ikke bilde av kuken men den syns liiiittt på buksen liksom.. teit

Skrevet

haha, hva slags bukser er det han fyren din går med a??

Skrevet

det synes ganske lett uansett bukse han går med..

Skrevet

Jeg syns mannen din og venninna hans er rar.

Skrevet

ikke sant.. Nå innrømma han at han hadde snakket "dirty" med henne i 2008 like før vi ble sammen, og han hadde sendt bilde av seg selv naken til henne osv..

Skrevet

Overrreagerer jeg? jeg tok det opp med ham, og han slettet henne nu

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg mistenkt at "det var ugler i mosen her ja."

Var selv sammen med en utro mann for noen år siden,og det startet med noe av det samme som du opplever,og endte med at jeg fant nakenbilder av han på mobilen som jeg så han hadde sendt til forskjellige damer!

Kastet ut hele kjøtthuet!

Ville fulgt typen din med falkeblikk om jeg var deg.

Skrevet

Fikk mail fra henne idag, da skrev hun at jeg burde sjekke når hun skrev kommentaren og at han ikke ville være venn med henne fordi jeg hadde sagt det til ham..

Hun sendte også mail til ham der det sto at det var dårlig gjort av ham og at jeg tålte nok ikke henne og en ganske sur mail ???????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...