Tante Blås Squaw Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Idag er jeg heldig gitt - kjeft i forum OG på pm? Tjohoo!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Men du er jo ikke her for å bli poppis, så det preller vel av som vann på gåsa.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Ja sånn går det når du tråkker de stakkars nissene på tærne! Høh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå