Gjest Supperådet Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Fortrinnsvis romaner for min del. Orker ikke lese biografier eller krim i julen. Heller ikke bøker som er altfor triste. Jeg vil anbefale (representativt utvalg) Et godt menneske- Nick Hornby En bønn for Owen Meany- John Irving Kronprinsessen- Hanne Vibeke Holst Beatles- Lars Saabye Christensen Store forventninger- Charles Dickens (kanskje den aller beste boken jeg har lest)
Tante Blås Squaw Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Kate Morton: Den glemte hagen Cecilia Samartin: Mofongo (egentlig en hvilken som helst av de fire bøkene hennes, de er fantastiske alle sammen!) Ingvar Ambjørnsen: Den siste revejakta Hvite niggere 23-salen Dronningen sover Stephen King: Dolores Claiborn Rohinton Mistry: Familieanliggender Balansekunst Richard Powers: Sang i tid og rom Hanif Kureishi: Bydels-Buddha Hari Kunzru: Den uekte Yann Martell : Historien om Pi
Tante Gustava Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Gert Nygårdshaug: Mengele Zoo!!!!
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Selv skal jeg lese ferdig englenes spill av Carols Ruis Zafon før jeg begynner på Den usynlige muren av Harry Bernstein. Og nå kom jeg på at jeg har mengele zoo liggende, så kanskje jeg får lest den og. Men har noen favoritter å anbefale: Jette Kaarsbøl: Den lukkede bok Rosamunde Pilcher: Veien hjem (Er min favoritt, fikk den da jeg var 14, og har lest den maaange ganger siden) Victoria Hislop: Øya Amy Tan: Å redde fisk fra å drukne Thorvald Steen: Vekten av snøkrystaller Pascal Mercier: Nattog til Lisboa
Tante Blås Squaw Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Vil gjerne ha flere forslag, jeg )
Gjest Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 "Grøftetildragelsesmysteriet" av Thure-Erik Lund. Fantastisk bok! "Tokyo" av Mo Hayder er å anbefale, "Nullpluss" av Gert Nygårdshaug og ¨"Jeg elsker sol" av Päivi Laakso er noen av mine favoritter
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Alt av camilla Läckberg, hun er bare helt fantastisk! En bok jeg fikk frysninger av, var Liza Marklund sin "aldri mer fri".
Steget Skrevet 18. desember 2010 #8 Skrevet 18. desember 2010 Frihet av Jonathan Frantzen. Fantastisk! Det samme er Korrigeringer av samme mann.
#Ariadne# Skrevet 18. desember 2010 #9 Skrevet 18. desember 2010 kate morton: tilbake til riverton og den glemte hagen carlo de ruiz zafon(?) vindens skygge og engelens spill alt av isabell allende john irving har også veldig mye bra, karakterregisteret hans er utrolig=) dan brown : det tapte symbol tom egeland: paktens voktere nettopp lest en bok jeg ikke husker forfatteren av, som het barbent. skal igang nå med magikeren av john fowles. er du ute etter lett, feelgood litteratur: jeg elsker new york og jeg elsker hollywood. ( husker ikke forfatteren) maryan kees skriver også lette feelgood bøker som er underholdene og avlsappende
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 18. desember 2010 #10 Skrevet 18. desember 2010 Les gjerne "på flukt" av Liza Marklund først, og så "Aldri mer fri".De hører sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå