Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 To, ganske sikker på at det holder.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 1 ... og lurer på om det faktisk holder...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 1 på 3 år og 1 i magen .
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #13 Skrevet 15. desember 2010 Samme her - 2 barn utenfor og 1 barn inni magen. Eller kanskje 2 i magen. Time will show... (magen er iallfall ekstra stor!??)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #14 Skrevet 15. desember 2010 Tre, og føler veldig at jeg mangler hvertfall et barn. :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #15 Skrevet 15. desember 2010 To og håper på flere med tiden.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #19 Skrevet 15. desember 2010 Har født 3 ganger, men har dessverre bare 2 barn da førsteman var dødfødt. Har spire nr 6 i magen, og håper det blir det tredje barnet vi har i huset.
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 15. desember 2010 #21 Skrevet 15. desember 2010 To. Ein gut på 5 og ei jente på 3. Har ein vag idé om ein "attpåklatt" om eit års tid eller to kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå