Gå til innhold

Hvor mange barn har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare nysgjerrig :)

 

 

Har to selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To, ganske sikker på at det holder.

Skrevet

1 ... og lurer på om det faktisk holder...

Skrevet

1 på 3 år og 1 i magen .

Skrevet

Nok :-)

 

Dvs 4.

Skrevet

Samme her - 2 barn utenfor og 1 barn inni magen. Eller kanskje 2 i magen. Time will show... (magen er iallfall ekstra stor!??)

Skrevet

Tre, og føler veldig at jeg mangler hvertfall et barn. :-)

Skrevet

6, og det holder!

Skrevet

Har født 3 ganger, men har dessverre bare 2 barn da førsteman var dødfødt. Har spire nr 6 i magen, og håper det blir det tredje barnet vi har i huset.

Skrevet

To.

 

Ein gut på 5 og ei jente på 3.

 

Har ein vag idé om ein "attpåklatt" om eit års tid eller to kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...