Gå til innhold

Kan noen svare meg?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på når man egentlig kan bli gravid?Vi driver og prøver på nr 2.Når er eggløsning?Har aldri planlagt slikt før:-)Hadde sist mens 5 des.10 dager siden.

Blei veldig fort gravid med første mann?Blei gravid for ikke lenge siden,på andre forsøk,men blei abort.Er det sånn at når det har gått fort før,kan det gå fort nå også?Håper det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eggløsning har man vanligvis 14 dager FØR mens. Har man 28 dagers syklus vil det si midt i, rundt dag 13-14 etter 1. dag mens. Om man ikke vil bruke hjelpemidler for å påvise eggløsning er det lurt å ha sex annenhver dag fra syklusdag 10-18.

Skrevet

Jeg fikk mens på 31 dag nå sist.Når er eggløsning da?

Skrevet

Har gått fort for meg hver gang. Har en fra før, mistet i MA i sommer, og er gravid igjen og alt ser bra ut. Var nervøs for om MA'en skulle ødelegge noe, men ble gravid med en gang igjen. Så forhåpentligvis går det fort nå også for deg. I tillegg sies det at man blir lettere gravid etter en MA/SA. Hørt noen motsi dette også, men fikk beskjed om dette på legekontoret, så må vel være noe i det selv om de ikke vet hvorfor?

Aldri heller vært inni det der med eggløsning og alt det der, men vanligvis er det vel midt i perioden, ca 14 dager etter første dag av siste mens. Så sånn rundt 19.desember for deg. Men kan i teorien komme når som helst. Selv har jeg aldri merket noe på kroppen, men etter MA fikk jeg litt mensenmurringer antageligvis når jeg hadde EL, og økt utflod. (Ble personlig, det her..). Så mulig du kan se etter slike tegn.

Trist at du mistet! Det er fryktelig vondt. Håper du snart får oppleve babygleden igjen!!! Ønsker deg masse lykke til! Klem :o)

Skrevet

Takk for svar:-)

Mista veldig tidlig,uke 6 tror jeg.Så hadde ikke så mye følelser rundt det.Men,det er ikke no morro.Har tidligere i livet tatt en utskrapning i uke 11.Det var helt ille:-(sleit veldig etterpå.Ville egentlig beholde.Men,men.

Skrevet

Er det sånn at man bør prøve fra 10 dager etter?4-5 dagers periode?

Skrevet

Hvis du har 31 dagers syklus, så tror jeg at jeg ville prøvd et par dager lenger enn til dag 14-15, men som sagt over så har jeg ikke så veldig peiling.. ;o)

Skrevet

Siden du har litt lengre sykluser enn 28 dager så ville jeg hatt sex frem til dag 20 etter mensen i hvert fall.

Har selv ca 31 dagers sykluser pluss/minus et par dager og jeg har ofte EL på dag 18-20.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...