Gå til innhold

Hva er den/de aller mest unødvendige tingen(e) til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det må være bleiebøtte og flaskesterilisator. Det er jo ingen som TRENGER det, fordi man kan ha en vanlig søppelbøtte og koke for å sterilisere. Noe mer man bare virkelig ikke trenger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ingen renovasjon her jeg bor. Bleiebøtta har, og er fortsatt, gull verd når man må gå 2km. for å kaste søppel

Skrevet

Bleiebøtte

Ammepute ble bare klønete for meg hvertfall

Badevanntermometer

Skrevet

Ville vel uansett ikke trengt bleiebøtte. Man samler ikke på bæsj i huset sitt vel? Ut i kulda med det, i lukket boks. Da holder det med en vanlig liten søppelboks inne. Renovasjon eller ikke, du trenger jo ikke la det stå og godgjøre seg inne i huset bare fordi det er lenge til du får kasta det.

Skrevet

Ammeputa var helt gull å ha!

Hva som er unødvendig er kanskje veldig forskjellig fra mor til mor?

Skrevet

Tydeligvis...

Jeg trengte aldri bleiebøtte, ammepute, snørrsuger, flaskesterilisator, tåteflasker, smokk osv osv. Alt mulig som var kjøpt inn på forhånd fordi jeg var overbevist om at jeg kom til å trenge det veldig plutselig i løpet av natta mens butikkene var stengt.

Skrevet

Har ikke søppelbokser her så jeg setter bleiebøtta utenfor. Kjekt med noe som er hermetsik lukket slik at fuglene ikke hakker hull som de vil gjøre på en pose.

Så for meg var det en veldig grei gratis-ting å få.

20:31

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg hadde noe som het en babywedge eller noe saant.. saa ikke lille nyfoedte skulle rulle rundt naar hun sov.. et haandkle eller babyteppe eller tilogmed klut og kosedyr gjorde den jobben helt fint. Den der dingsen hadde ogsaa hjertelyd saa lille kroppen skulle tro han var fremdeles inni livmoren - right...

Skrevet

Bleiebøtta er min venn!! Jepp, si gjerne at at jeg samler på bæsj inne. Så lenge det ikke lukter noe har jeg ingen betenkeligheter med å ha bøtta full av bæsj.

Flaskesterilisator også! Jada, man kan koke, men dæven så mye tid man sparer på å ha sterilisator.

Her i huset har det mest unødvendige innkjøpet vært en grisedyr vugge som ungen nekter å ligge i.

Skrevet

Den dingsen til Lykkeliten2 høres veldig bortkastet ut ja...

Eller synes jeg babymonitor og babycall med video er bortkastede penger.

Her i huset var også vippestolen et dårlig kjøp.

Men ammepute og bleiebøtte har vært veldig kjekt!

Og hvis vi hadde hatt micro hadde jeg nok kjøpt flaskesterilisator...

Skrevet

For oss var både ammepute og sterilisator gull verdt!!

Skrevet

Jeg må ha ammepute fordi jeg er delvis lam i begge armene ,hadde ikke klart meg uten .

Men ting jeg ikke brukte var :

Lammeskinnet

Bæresele

Badekaret i stellebordet (hadde han med i dusjen )

Flaske sterilisator

Skrevet

Her var det mest unødvendige ammepute (sofapute funket bra) og bæresjal (brukt 4 ganger på reise). Har også hatt et tonn med vogner, men guess what...man trenger bare en vogn.

Skrevet

Vi begrensa innkjøpene fra starten av, så det mest bortkasta kjøpet vårt var ammeputa.

Vugge, sterilisator, babygym, vippestol osv er gull verdt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...