Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 I august veide jeg 64 kg.Jeg syntes det var fem kg for mye, men har eier ikke disiplin til å slanke meg. I agust fikk jeg meg også ny, fysisk jobb. Jeg gikk jo ned i vekt, men har regner jo med at det er kroppen som venner seg til å være mer aktiv og det at jeg ikke spiser mer enn før. Regnet med at vekten ville stabilisere seg senest i november siden kroppen da ville ha blitt vant til mer aktivitet. Siden november har jeg gått ned tre kg til, nå veier jeg 54kg.. (er 169 så jeg er ikke undervektig) Hvorfor stabiliserer ikke vekten seg?? Det har jo snart gått seks måneder siden jeg skiftet jobb. Kjenner at det uroer meg litt at jeg fortsetter å gå ned i vekt.. Familien min er bekymret fordi jeg begynner å bli så tynn, de hvisker om at jeg spisefortyrrelse osv. Men jeg spiser jo hva jeg vil, når jeg er sulten og regelmessig. Noen tips til hvordan jeg kan få vekten til å stoppe, bortsett fra å spise mer for det tror jeg ikke at jeg klarer...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Spis regelmessig som du allerede gjør, sørg for å velge fete alternativer og spis gjerne en del nøtter og fet fisk. Da kan du kanskje legge på deg noen kilo samtidig som du lever sunt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Du har samme høyde og vekt som meg. Jeg var 66-67 før jeg la om kostholdet og raste ned i vekt. Var nede på 52 kilo, men er nå 54. Det synes jeg er helt fint.
Monajenten Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Hva spiser dere? Jeg er 163 og veier 57. Vil gjerne ned til 52-54.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Skjnner jo at du blir urolig, men så lenge du er innenfor normalen og føler deg vel er det vel ikke noe å bekymre seg for? Og du som gikk ned endel... hva har du gjort med kostholdet? Har 10 kg for mye etter svangerskapet... ;-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Jeg kuttet ut alt med sukker, spiser mer grønnsaker, mindre brød,pasta,ris osv. Spiser sunt, variert og ofte. Også begynte jeg å trene flere ganger i uken. God gammeldags "spis mindre, tren mer.." veeeldig effektivt. -14 kilo på et blunk;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå