Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ærlig talt."

"Det får da være grenser for mye du skal få lov til å ødelegge."

"Det er lov å bruke hodet litt."

Ville du sagt dette til en voksen? Et barn? I det hele og det store noen? Eller er det rett og slett bare dårlig folkeskikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, kommer vel an på hva den andre voksne hadde gjort :P :P

Ellers er det ikke noe jeg har sagt til et barn.

Gjest cunning stunts
Skrevet

En og tre er definitivt brukelige på tenåringer.

Alle tre funker fortreffelig på sjefen min.

Skrevet

Jeg må innrømme at opp gjennom årene har jeg nok sagt all of the above, enten til mann eller barn. Er jeg en dårlig mamma/kone, da?

Skrevet

En og tre brukes mest om noen heller enn til noen. To er uaktuell. Det er ikke lov å ødelegge ting med vilje. Derimot kan uhell skje. To forskjellige ting. Hadde ikke ramla meg inn å formulere meg på den måten.

Skrevet

jeg kunne brukt 1 og 2 i en rekke samtaler.det er rett og slett en nødvendighet i enkelte usaklige diskusjoner

men jeg har planer om å begyne å si "med respekt og melde...".

bare fordi det er så sykt teit å si.

Skrevet

Jeg kunne sagt det til en voksen om vedkommende hadde vært virkelig frekk og teit med vilje. Jeg ville ikke sagt noe av dette til et barn...

Skrevet

Den første sier min mor rett som det er til min søster og meg. Det plager meg ikke. Det kommer mer an på hva som kommer etter.

Her i huset ødelegger ingen noen ting. Helt ukjent for meg.

Den tredje er litt frekk, ville ikke sagt det til noen, tror jeg.

Skrevet

Når den utløsende faktor er at man har brukt feil smartpostkonvolutt til å sende en mengde brev i, så er i alle fall de tre der til sammen nok til å gjøre meg pisse sur og i særdeles dårlig julestemning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...