Gå til innhold

Hva baker du til jul? trenger tips :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Tenkte å lage Sarah Bernhardt, og lyst på flere gooode ting å bake. Noen med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sara B

Seigmenn

Kakemenn

Sandkaker

Juleklokker ( kjeksdeig med syltetøyfylling)

Konfekt

Muffins

Drops

Marsipan

Pepperkaker

Krumkake

Kransekake

 

Tror det var alt... :P

Skrevet

konfektkaker (sånne med sjokolade og nøtter)

pepperkaker

delfiakake

risboller

kakemenn

vepsebol (med kokus og sjokolade)

 

Skrevet

Jeg har laget :

 

Sarah Bernard

Bountykuler

Fløtekarameller

pepperkaker.

 

Mer blir ikke laget da det ikke blir spist opp.

 

 

Skrevet

Akkurat nå så baker jeg kokosmakroner:), ellers så blir det pepperkaker og div. julekonfekt som mannen baker med barna og gir bort:)

Skrevet

Kanelboller, hveteboller, suksessterte, grove brød og krumkaker.

 

Tradisjonelle julekaker er det ingen her som er spesiellt glad i, og pepperkakene kjøpt på butikken er absolutt best... ;) Men mulig de får seg litt pynt da.. For pynting er jo gøy! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...