E, T & T og ei te Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Tenkte å lage Sarah Bernhardt, og lyst på flere gooode ting å bake. Noen med tips?
Villa Perlesukker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Sara B Seigmenn Kakemenn Sandkaker Juleklokker ( kjeksdeig med syltetøyfylling) Konfekt Muffins Drops Marsipan Pepperkaker Krumkake Kransekake Tror det var alt...
Ulldott Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 konfektkaker (sånne med sjokolade og nøtter) pepperkaker delfiakake risboller kakemenn vepsebol (med kokus og sjokolade)
ToillSjur Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Jeg har laget : Sarah Bernard Bountykuler Fløtekarameller pepperkaker. Mer blir ikke laget da det ikke blir spist opp.
OsloMor Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Akkurat nå så baker jeg kokosmakroner:), ellers så blir det pepperkaker og div. julekonfekt som mannen baker med barna og gir bort:)
TøffiTrynet☠ Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Kanelboller, hveteboller, suksessterte, grove brød og krumkaker. Tradisjonelle julekaker er det ingen her som er spesiellt glad i, og pepperkakene kjøpt på butikken er absolutt best... Men mulig de får seg litt pynt da.. For pynting er jo gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå