Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Har bemerket meg flere kvelder når jeg har vært her, at siden er utilgjengelig i et lite tidsrom rundt halv 8. Idag var det fra 19:20 til 19:29, der jeg får opp at "Får ikke til å koble til www.barnimagen.com" Trodde det var om natten de drev å sikkerhetskopierte eller hva det nå er som foregår i 1 tiden, så det er vel ikke det de driver med på denne tiden også?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Gjelder også DIB. Har vært sånn nesten hver gang jeg har gått inn på denne tiden de siste ukene.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 BiM/DiB sucks på kvelden, tar evigeheter å få lagret innlegg og man er heldig om de vises i det heletatt. De bør absolutt fikse det, for jeg begynner å bli møkk lei....
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Har og merket dette. Dib er helt umulig mellom 19.20 og 19.45.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Kan det ha noe med at dette er tiden da alle de små trollene er i seng og alle dibberne skal logge seg på samtidig? ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå