Gå til innhold

Tråd for oss som er håpløs forelska!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, si det, jeg sitter å depper, for her er det ikke gjensidig..

Skrevet

Slutt å heng dere opp i glansbilder......

Hvordan klarer en å bli forelska i hele tatt i vår verden? Og att på til håpløst forelska??? hjelpes... Ha litt mer styring på dere selv, jenter!!!

hahaha.. den mannen jeg skulle ha likt å treffe, har jeg enda ikke møtt. For jeg finner meg ikke i noe tull, og han skal se på meg som en som skal sitte på en pidestall og bli servert akkurat det jeg vil ha der og da. Om det er sex, mat eller andre dumme tjenester, så skal han utføre dem med å gjøre meg fornøyd og glad som mål. Og han skal holde på så lenge at jeg vet det vil vare evig, før jeg gidder å føle noe som ligner forelskelse for ham. Han må bevise, før jeg gidder å involvere meg, det er vel mer greit å si ;)

Skrevet

Det er samme her..det er ikke gjensidig:(

NN 18.35: Skulle ønske at jeg hadde samme instilling som deg. Kan vel si at jeg hadde det før jeg traff han jeg depper over nå. Det slår liksom til når man minst forventer det:S

Skrevet

Jaha... Med den innstillingen har du nok hendene fulle av mannfolk som sitter på pidestall for deg. Eller..?

Skrevet

18:35 her igjen... NEI, det treffer IKKE i hele tatt om en har min innstilling ;) Og det er ikke bare en påtatt og ønsket innstilling. Den er rotfestet i meg ;)

Men den kommer nok av erfarte ting, så kanskje dere lærer det en gang i tiden? Jeg er langt fra ung nå.

Skrevet

Hmmm..

Det er vel vedre å ta sats med begge beina og hoppe i det? Sjangsen for å bli såra er alltid tilstede, men den som intet våger intet vinner!!

Skrevet

hehehe.. jeg vil jo ikke ha en mann som sitter på pidestall. Det er det jeg som skal gjøre ;)

Og en mann har jeg for øyeblikket ikke lyst på i mitt liv, og har vel ikke hatt det på mange år. Det frister ikke å bringe idioter inn i en ellers perfekt verden. Da må han virkelig være desserten jeg ikke klarer å motstå ;) Og da vil jeg faktisk ha ham som dessert, og ikke en hverdagsting, som att på til skal kanskje bo her hos meg!!!??? hahahaha....

Nei, jeg klarer meg for godt alene, og TRIVES med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...