Gå til innhold

Ciradin (Melantonin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer???

Skal ta første tablett i kveld.

Håper de virker!

Hmmm.. Skal gå på de i 3 uker til å begynne med, men går det virkelig ikke ann å ta seg et glass vin i jula da???

Hva skjer hvis man tar seg et glass vin samtidig som man går på cirkadin???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

melantonin er et stoff som naturlig dannes i hjernen før du legger deg (det er det som gjør at du blir trøtt) fikk dette en kort periode som tenåring da jeg sleit med å sove...om du kan drikke alkohol vet jeg ikke..men det er vel noe med søvn du tar de for?

Skrevet

Ja, tar de for å få sove ja...

HI

Skrevet

vel de varer jo ganske kort periode og det er jo et stoff som dannes naturlig i hjernen. om du skal ta de 1times tid 30min før du tenker å legge deg regner jeg nå med at et glass vin eller 2 til julemiddagen etc skal gå helt fint jeg da..men kanskje du kan ringe legevakta å spørre? jeg ville ikke tenkt at det var noe farlig men de vet jo best:) Håper de funker for deg!

Skrevet

Jupp, jeg skal ringe legen å høre.

Tenkte kanskje det var noen her inne som har prøvd melantonin og hadde litt erfaringer.

Håper de virker ja, for begynner å bli rimelig sliten av bare noen få timer søvn hver natt :S

Skrevet

det er smart ja:) så får du liksom et helt trygt svar, jeg var for ung til å ha erfaring med legemidlet og alkohol:p

ja sant..ønsker deg veldig lykke til å at du får noen gode netter med søvn så du får overskudd;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...