Gå til innhold

Brunt utflod - bekymret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er i uke 13 - og i dag har jeg sett litt brunt utflod etter jeg har vært på do på papiret. Det er ikke hver gang men et par ganger til nå...

Blir redd og bekymret.

Jeg trenger en del, burde jeg roe det. Skal ha time i kveld da jeg er instruktør.. går det bra å trene i kveld, da jeg har dette ?

Camilla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blødninger kan være så mye rart, så det vet jeg ikke så mye om.. Min lege sa at man bør trene under svangerskapet, men hvis det oppstår blødninger bør man ta en pause.

Skrevet

Jeg har hatt det i begge svangerskap (litt tidligere enn hos deg, det var ca i uke åtte begge gangene), og det har så langt endt i en frisk og fin gutt + er i uke 33 nå. Jeg var på UL etter blødningen begge gangene, det var godt å få vite at alt var ok der inne... Det er veldig vanlig å blø i svangerskapet uten at det betyr at det har gått galt, faktisk, men det KAN jo også bety at det har gått galt. For meg var det veldig beroligende å vite at det fremdeles banket et lite hjerte der inne.

Ang trening - det vet jeg ikke. Ville kanskje tatt opp dette med gynekolog i forbindelse med evt UL - enten du får henvisning via fastlegen, eller privat hvis du ikke får henvisning.

Skrevet

Hei

Takk for alle svar :)

Jeg skal på UL på fredag, håper å få sett at alt er ok da - for å bli beroligget.

Angående trening så velger jeg å ta det med ro noen dager.

Camilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...