Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Jeg brukte det på vårparten i år etter anbefaling fra hs. Jeg kan derfor aldri tro noe annet enn at det er trygt.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Vi ble frarådet å bruke det av hs for ca 1 år siden. Pga parabener og hormonforstyrrelser mener jeg det var.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Minifom inneholdt konserveringsmidler med parabener, og ble derfor ikke anbefalt. Disse konserveringsmidlene er nå blitt fjernet, og minifom anses nå som trygt å bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå