Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Har alltid stekt kotlettene i stekepanna, men føler for å gjøre det på en annen måte, problemet er bare: aldre stekt de i ovnen før, så har ikke peiling! Hvordan gjør dere det? hvor varmt? hvor lenge? skal det være noe vann eller lignende når man steker de i ovnen?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 jeg klasker en liten klatt smør oppå hver kotelett jeg... så slenger jeg alt inni ovnen på ca 200 grader. Vet ikke helt hvor lenge,,, blir sånn- til det er passe... Halvtime kanskje? når de er brune, så er de ferdige
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 jeg pleier å steke/brune dem litt i panna først, før jeg skal steke dem i langpanne i ovnen... pleier vel å la dem ligge i stekeovnen i ca 15 min... på 225 grader
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 takk for svar Er redd de skal bli tørre i ovnen, men blir kanskje ikke det om du tar på smør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå