Gå til innhold

Dere som ikke tåler avvikende synspunkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

og som fort tyr til de groveste skjellsord og personkarakteristikker; er det noe dere har lært på kurs? Fins det et eget nettbasert studium man kan melde seg på for å komme opp på tilsvarende nivå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neinei, det holder med dårlig oppdragelse og lite å gjøre på.

Skrevet

Det holder å henge litt her inne.. Denne egenskapen går i arv fra dibber til dibber.

Skrevet

Jeg bare lurte, siden jeg har opplevd dette her i ganske mange "diskusjoner" her inne etterhvert. Det aller verste er at en selv også blir "bitt av basillen" og gir etter for fristelsen til å svare med samme mynt. Det gir sjelden de ønskede resultater, men bare en evig runddans...

Har slettet brukerprofilen min her inne to ganger, men etter en stund er jeg likevel tilbake. Angrer hver gang.

Skrevet

Kan være utrolig mye drittkasting her inne, også jeg stiller et lite spm mtp de som svarer nedverigende og kaller.

Er etter mitt syn utrolig unødvendig, og jeg forstår ikke egen vinning på det..

Skrevet

Min erfaring er at det er lurt å ikke holde på for lenge inne på hver enkelt tråd, men heller trekke seg tilbake ganske raskt etter å ha skrevet ned sine meninger. En diskusjon som trekker i langdrag her inne, ender nesten uten unntak i grove usakligheter.

Skrevet

Det beste er strengt tatt å kutte ut Dib. Eller ihvertfall ikke gå inn i diskusjoner. De blir lest av svært få uansett, og folk blir trolig ikke påvirket av hva man skriver uansett. De fleste holder nok fast på det de mener fra før, eller søker bekreftelse på dette fra andre.

Skrevet

Altfor mange dager er blitt ødelagt av personhetsing her inne. Men likevel går jeg altså inn her. Skjønner det ikke. Nesten som å være avhengig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...