Gå til innhold

Venninnen min skal flytte fra mannen sin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var gode venninner før, men da jeg flyttet fra mannen min for ca 3 år siden, ble hun rett og slett ganske forbannet på meg som gjorde dette mot ham. Altså, grunnen til at jeg flyttet var at han fortsatte å leve ungkarslivet selv om han hadde fått barn, og han kunne til og med finne på å være borte i dagevis uten å gi beskjed hvor han drog. Men hun skjønte likevel ikke hvordan jeg kunne finne på å flytte fra ham, SLIK GJØR MAN BARE IKKE!!! Punktum finale der, ingenting å diskutere... Etter det har vi ikke vært venninner, men bare pratet om overflatiske ting om vi tilfeldigvis møttes ute. Jeg var ganske sint, lenge, på grunn av dette, men tenker selvsagt ikke på det så mye nå lenger. Og mannen min flyttet jeg tilbake til i fjor, og nå har vi det rett og slett superbra sammen:)

Men iallefall så har hun flyttet fra mannen sin nå, og det er fordi hun har funnet en ny og bedre mann. Plutselig kom hun på besøk til meg for å snakke dritt om eksen sin, og forventer at jeg skal støtte henne og være enig med henne at det var rett av henne at hun var utro når mannen ikke var slik hun ville ha ham lenger...Går ikke i detaljer her, for da kunne det blitt langt.

Jeg kjente bare at jeg ikke greide å prate med henne om dette, så jeg bad henne gå. Følte meg rett og slett dårlig etter å ha avvist henne på denne måten, men husket så godt tingene hun sa til meg for tre år siden, så jeg kjente at jeg ikke hadde særlig lyst til å støtte henne i dette.

Hva synes dere jeg skal si til henne når jeg møter henne igjen? Smile og være enig, eller si sannheten om hva jeg synes om hva hun har gjort... eventuelt noe helt annet? Er helt blank...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det akkurat som du føler!

Ikke la henne tro at hun sitter med noen fasit på hvem kan gå fra hvem pga hva, støttet hun ikke deg for ditt valg den gang, kan hun ikke selv forvente støtte når hun går fra sin mann, og i tillegg har vært utro!

Skrevet

Kan jo hende at det er mannen som har kastet henne ut denne gangen, og at hun fremdeles er mot samlivsbrudd. Hadde uansett ikke støttet henne.

Skrevet

Jeg hadde iallefall ikke støttet henne hvis hun var utro! Seriøst? Nei, hun burde støttet deg sist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...