Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Sønnen min på 12 år ønsker seg så fryktelig en type bukser til jul som jeg ikke har anelse om hvor de selger! Det er disse som er knall grønne, røde osv ,de er ganske trange i beina og egentlig over det hele. Har sett at en del "vestkantungdommer" går rundt i disse! Er det noen her inne som har peil på hvor det går ann å få kjøpt disse buksene?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Sikkert i typiske ungdomsbutikker. Jack and Jones, Carlings, Brandstad, Bertoni o.l Men lurer på om jeg ikke har sett de på Cubus til barn.
Philipa Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Jeg tror hva du mener. Jeg så sånne bukser i den barnebutikken i Bogstadveien i Oslo, tror den heter Zimba eller noe sånt? Kostet rundt 1000 kr. Sønnen min på 6 år ønsket seg også sånne, kjøpte like røde bukser på Kapahl, kostet 199 :-). Men jeg forstår at en på 12 år vil kanskje ikke ha en kopi fra Kapahl :-).
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Nei men hvis billigbuksene er helt like og like bra, så tenkte jeg at han kunne få noen sånne kanskje...han trenger jo ikke så dyre bukser ennå mener jeg! Men da sier jeg takk for tips i hvertfall, så får jeg ta meg en runde til helgen ) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå