Gå til innhold

Det eneste han ønsker seg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min svoger bor i Elfenbenkysten i Afrika. Han er utrolig god i fotball. Han er faktisk så god at han allerede går på en ren fotballskole:) Noe som virkelig er fantastisk hvis dette kan gi ham muligheter videre!

Men han har ikke fotballsko. Og drømmen om å få det er langt unna for han. Han har ringt min mann flere ganger og spurt om vi kan hjelpe ham, noe vi absolutt vil, men desverre er det andre behov som vi må prioritere for øyeblikket.

Men så!!!!! kom jeg over en konkurranse hvor jeg kan vinne skikkelige gode fotballsko til ham! og jeg er blitt så ivrig etter å vinne denne da jeg vet hvor mye det vil bety for ham, og karrieren hans.

Konkurransen går ut på at jeg må være blant topp 5 som har flest "likes" på min kommentar innen fredag. For øyeblikket er vi på topp 11 så drømmen er fortsatt til og ta å føle på.

Kan du hjelpe meg med din stemme blir jeg såååååååå glad! og det garanterer jeg at han også kommer til å bli!

Det tar deg ca 30 sek, men for oss betyr det så mye!

det du må gjøre er å først like denne linken:

http://www.facebook.com/torshovsport

og deretter gå inn på denne:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=483764928671&set=t.1586692665

trykke på tidligere kommentarer og like mitt innlegg som står under Anette Jensen.

Igjen takk og ha en nydelig dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du hadde beste grunnen, så da likte jeg komentaren din jeg :)

Skrevet

Hva i all verden slags kommentar er det?

Kjæresten min er også fra Elfenbenskysten, så da er jeg ikke riktig navla jeg heller da? Bare fordi min fantastiske kjæreste ifølge deg har feil farge på huden sin??

Både jeg og HI er nok bedre navla enn deg, som klarer å lire av deg slike kommentarer!

Skrevet

Har også selvsagt "likt" kommentaren din. Syns det var en god grunn jeg!

Skrevet

Tusen takk dere som har hjulpet meg. Setter veldig veldig stor pris på det!:) Så fantastisk å se at noen er så hjelpsomme!

Og til deg med den mindre pene kommentaren:

-Nei, det er ikke sponset innlegg.

- Vi vil ikke kjøpe sko for 500 på xxl. Han går på fotballskole og trenger bra sko. Dette koster opp i 2-3000, men for øyeblikket er det ikke noe vi kan prioritere. Da det er mange andre behov enn fotballsko som er viktige. Om vi ikke vinner konkurransen skal vi selvfølgelig kjøpe, men det blir da etterhvert.

-Jeg er ganske sikker på at jeg er riktig navla. Ser ihvertfall ut som jeg har bedre utdannelse enn deg og folkeskikk. Tenk å være så tilbake som du og tro at fordi han er mørk er jeg mindre navla. Jeg måtte faktisk le litt av det utrolig dumme og lite gjennomtenkte utsagnet ditt.

Håper du er et troll som leter etter litt diskusjon, hvis ikke skal jeg be for deg ikveld. (jeg tror jeg ber for deg uansett..)

Og til deg med kjæreste fra elfenbenkysten, takk for stemme! Så artig! Er ikke så mange fra elfenbenkysten i Norge:) Håper han har det fint tross situasjonen i hjemlandet for øyeblikket!

Skrevet

17.54.

Jeg blir oppriktig fascinert! Hva slags menneske er det som tenker slik, og som attpåtil skriver det på et nettforum? Seriøst, skulle gjerne visst mer om deg.

Skrevet

jeg har trykket "like" på din kommentar :) Håper han vinner de!!

Skrevet

Tusen hjertelig takk! Dere er noen fantastiske mennesker!

Skrevet

liker!!

Hold oss oppdaterte dersom du vinner da :)

Skrevet

Jeg trykte også liker!!

Lykke til, og hold oss oppdatert ja :))

Skrevet

Tusen takk! Jeg skal selvfølgelig holde dere oppdatert! På fredag kl 16 får vi vite hvem som er vinneren:) Jeg ligger nå på 8 plass, men trenger kun å komme til 5.plass for å være med i trekningen.

Jeg er helt overrasket og "rørt" over støtten fra dere damer.

igjen tuuusen takk, og gi beskjed om jeg kan hjelpe med noe igjengjeld!

Skrevet

Liker kommentaren din jeg også og har gitt min stemme :-) Håper dere vinner!!!

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

Min stemme er gitt! Håper virkelig dere vinner! :D

Gjest ~¤Pcos dama vil ha spire¤~
Skrevet

Syns forresten dere var et kjempesøtt par!:))

Skrevet

Skulle gjerne gitt min stemme til dere, men er desverre ikke på facebook. Krysser fingrene for at dere vinner!!! :)

Skrevet

Jepp, syntes det var litt artig å se noen som har mann fra elfenbenskysten. Så da er du hittil den eneste jeg vet om :-P

Skrevet

Jeg har også stemt! Håper flere tar seg tid til det! Så lite som skal til for oss, men likevel kan det bety mye! Lykke til!

Skrevet

Like nr. 106! Nå ligger du likt med han som ledet:)

Skrevet

Krysser fingrene for deg. Nå har jeg stemt. :-)

Skrevet

Jeg får ikke opp at jeg kan trykke på "like"?!!

Får kun at jeg kan se hvem det er som liker, samt "flag"?!

Skrevet

du må like selve linken først, altså hele fotballsiden.. så kan du like hennes:-)

Skrevet

Da har jeg stemt med begge mine facebook kontoer;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...