Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Er dere like mye utro nå som i resten av året, eller ligger dere litt lavere i terrenget for å være snill med mannen deres i jula?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Seriøst? Du som er så tett i pappen; Er du like teit nå som resten av året, eller skåner du familien din for flausen av å være i slekt med deg så nærme jula?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Nei, ingen grunn til å bremse nå. akkurat vært julebord vøtt, må holde de nye erobringene varme - også i jula.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 I jula får også mannen min være med. Da blir det ren gruppesex, stort sett.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 peddikflettingen? -hva i all verden er det egentlig? Hilsen intellektuell(uten t bak) tilbakestående
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Som lett på tråen måtte jeg jo inn her å kikke. Lette på tråden har jo ikke en mann, vi er jo single. Overskrifta deres skulle jo heller ha vært dere som er notorisk utro. Skuffa nå, ingen ting å bidra med her.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #8 Skrevet 15. desember 2010 Tja, man kan godt være lett på tråden selv om man er gift (eller samboer, da; jeg sidestiller de to formene). Det er dessverre ikke avhengig av sivilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå