Delfino-fødeklar- Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Jeg får da besøk til neste uke, men aner ikke hva jeg skal servere. brødskive med pålegg er jo litt kjedelig. trenger noen tips =)
fox`y Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 * rundstykker med godt pålegg ( egg,laks,sylte,ribberull,leverpostei mm pynt med fine gr.saker) * pasta og kyllingsalat m/ god dressing og brød *omelett m/ toast, agurk,paprika og tomat. * pannekaker *pai
bokormamma Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 mmmh, henger meg på forslagene her... en enkel pastasalat, som er kjempesnadder og trygg for gravide, kan du også lage av kokt skinke, gulost, mais, ananas, penne pasta og det du liker av tomat, agurk osv. Bland litt creme fraiche og majones med et fedd hvitløk og vend all herligheten inn i denne guffa... mmmh! Veldig deilig med en foccacia til, og det lager du også på null-komma-svosj!
Oj,nr3! Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Jeg lever litt i blogglandia, og når jeg lurer på hva keg skal lagr av mat sjekker jeg trines mektige matblogg - utrolig mange flotte oppskrifter og masse inspirasjon: http://trineblogg.blogspot.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå