Gå til innhold

Flere som har begynte og fikse barne utstyr i hjemmet?


mor til to gutter + en engel!

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 28 nå, og begynte i går og vaske baby tøy og dyner og dyne trekk :) begynte 3 mnd før da jeg ventet i 2005, hadde for meg at han kom før, og jaggu gjorde han det, to mnd før.

Det samme har jeg får meg igjen, så da tar jeg det nå som jeg har litt energi :) vasker og dytter det i stelle kommoden, som aldri har blitt tatt ut av badet. Får vogn lille juleaften :) da skal vi hente den :)))) gleder meg veldig. senga har har vi fra første mann, så den setter vi ikek opp før lilel gutt har kommet ut. og d ajeg komme rhjem, setter jeg på senge tøy :)

mangler : stellematte, stelle kluter, gulpeklutter, og ull dress til og reise hjem i. Litt flasker og smokk, bare ha det i hus, selv om aldri første mann brukte smokk, men vann flaske brukte vi :) plus jeg får seng som skal stå oppe med madrass til helgen, som skal være soveseng/lekegrin til seinere. ellers er jeg i rute, hehe. man klør jo i fingrene. lit tdeilig og bli ferdig, ette rjeg er inn og ut av sykehuset så ofte, med smerter i underlivet. kanskje han her også vil ut i uke 33!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...