anonymica Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Er nok litt overstressa med resten av familien går på antibiotika pga streptokokker. I går fikk lille, 3,5 mnd, feber også. hun er sutrete og sover MYE mer enn vanlig. Har gitt en paracet siden det virker som om hun har vondt. Febern er ca 38,5... Ringte legen i går, og de sa at vi skulle se det ann. Men bare komme rett bort om det er noe mer og sånn. Skal jeg dra bort? Eller se det litt mer ann....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå