Gå til innhold

Opplæring i krangling, takk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg har masse irritasjon kroppen. Sikkert fordi jeg er drittlei av å ha bronkitt, feber og mye arbeid som jeg vet ligger og venter på meg.

Jeg har nå forsøkt å krangle med anniene, men jeg ender opp med å være snill og grei. Tips til en skikkelig krangel? Please, noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen da er du på feil side, her er vi bare snille og hyggelige :-)

Skrevet

Vet jo det. Det er de anonyme jeg hadde tenkt å krangle med ... ;)

Skrevet

Jeg blir så lei av å høre på all denne sytinga di!!!!!!

KLAGE KLAGE KLAGE, Huff, jeg hoster litt... Folk har faktisk kreft!

Er dette julestemninga du gir ungene dine? Du mener vel at alle skal ha så inni hampen forståelse for deg, for du er jo senteret i universet eller?

Du burde gå fra mannen din øyeblikkelig faktisk. Han fortjener ei bedre dame. Som oppvarter han med et smil og rødrutete forkle. (og selvfølgelig skal du lide i skjul) Du tenker det er greit for du har vel en "depresjon"

Selvdiagnosert, eller fått av dib-legene.

Jeg håper du ikke har barn, da vurderer jeg sterkt å ringe barnevernet. Du setter helt klart ikke barna først!

Jeg blir kvalm av sånne mødre som deg. Det overrasker meg ikke om barna dine sitter forovervendt i bil med dvdspiller i hodestøtten så du slipper å ta vare på de.

Du hoster jo må vite!!!

Og mye som skullevært gjort/ligger å venter??? Ja, kan tenke megdu er sliten av alt du IKKE har gjort?! haha, teiteste jeg har hørt!

Nei, flytt ut, gi mannen omsorgen og legg deg inn, dette var dagens dummeste innlegg!!!

Skrevet

Dette har jeg lært av anniene å dib.

Skrevet

Kult. Jeg har en lang vei igjen å gå ser jeg, du er rene raceren jo ;)

Skrevet

jupp. Jeg bare ser for meg hvordan en usaklig, stupid annie ville respondert, så bare renner toskeskapen ut. Det verste er at når jeg leste over det nå, så kunne det fint ha vært et reelt svar fra disse provokatørene med luft mellom ørene. haha!

Lykke til med bronkitt, det er noe ordentlig herk. Og armer deg med irritasjon og spissfindige spydigheter klar til dyst!

BATTLESTATIONS!!!

God jul :)

Skrevet

Takk skal du ha. Jeg tror innlegget ditt fikk meg til å le vekk litt irritasjon :)

Skrevet

Jaja, bare hyggelig :)

Håper du lærte noe. Men fint å bli kvitt litt irritasjon også. Dette ga mersmak. Neste gang jeg er litt irritert selv skal jeg jaggu ta i bruk disse evnene på anonymforumet selv.

Skrevet

Hvis du ønsker debatt kan du nevne amming, eventuelt argumentere med "Sånn som du fjaser er jeg sikker på at du er en flaskemor", eller "Du trenger ikke blotte HELE FRONTPARTIET selv om ungen din er sulten da, for helvete!"

Da har du noe å svare for.

Skrevet

Ha ha ha ha ha!

Cred, Squaw!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...