Gå til innhold

mistet bestefar idag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

nok et år, hvor julen ikke blir som planlagt....

Ikke første gang jeg har vært i begravelse RETT før jul, og nå skjer det igjen..

Ja, jeg vet han har det bedre nå pga sykdom, Ja, han var gammel, men gud så trist uansett...

så han en halvtime før det skjedde, og den mannen som lå der, var ikke den jeg kjente....... og nå sitter det bildet fast..

Åh... ikke rart jeg ikke liker jul lenger......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg. Lett for meg å si men du må bare prøve å dra frem alt det som er positvt! Og virkelig gjøre ting som gjør deg glad i forbindelse med julen.

Har selv vært der at jeg har sett på julen som en sørgehøytid- og det er litt jobb å komme ut av den.

Tenker på deg! Det vil komme bedre dager!

Skrevet

takk :)

Joda, det kommer bedre dager, jeg vet det, men fryktelig vanskelig nå, selv om han var gammel, og ikke fortjente å ha slik vondt...

Siste gang han smilte, var da min datter ga han en kos... for noen dager siden.....

Senil, gammel, syk, men er det en han husket, var det hun...

Han får ikke treffe nestemann....

Jeg feirer vel mest nå,pga Dattra. Og det at livet må gå videre..Uansett..

Men jeg har så dårli samvitiighet, når jeg var der istad..Jeg ga han ikke en klem :/

Jeg var der ikke lenge, men jeg fikk så sjokk, når jeg så han osv, at jeg ikke koste han...

Nå er angeren veldig stor....

Syns mest synd på min mor, som har vært der HVER ENESTE dag, og passet på han, i over 6 år...altså..hver dag.....

Hun mistet all fritid, all sosialitet...

Blir enda verre nå..

Hun har jo meg da..

De rundt meg, de dør, forsvinner, ja..alt... Alltid rett før jul......

Skrevet

Vi legger ekstra godt merke til vonde ting som skjer i forbindelse med at vi feirer høytider. En tid hvor man skal være glad, også føler man at alt bare er trist! Det er vondt å miste de man er glad i på denne tiden av året, det er på en måte ekstra sårt - samtidig hadde bestefaren din ikke hatt godt av et liv med sykdom og smerter. Han har fått hvile og fred nå, og utifra det du skriver virker det som på meg at dette var det beste!

Ta vare på mamman din, om hun har ofret seg mye de siste årene blir nok dette en brå overgang. Men venner man tror man har mistet kan fortsatt være der ennå, om hun tar kontakt :)

Skrevet

problemet er at hun tar ikke kontakt.....

Men, jeg "underholder" alltid det beste jeg kan...

Ja, han får det ABSOLUTT bedre nå....det er bare det som er positiv oppi det vonde....

Vi kommer alltid over slike vonde stunder, men ting tar tid..

Blir en stor begravelse, og når den er over, må man prøve å se framover.....

Jeg er jo så hormonell, og det gjør det vanskelig, for jeg er den som alltid skal holde slikt inni meg...

Får opplevd noe helt annerledes nå ja....

mistet farmoren min, på bursdagen til dattra for to mnd siden heller, så det går i et!

men dette var hakket verre....

Skrevet

Kondolerer. Sender deg en klem, og et ønske om at julen blir fin likevel.

Når det kommer til det bildet du sier sitter fast, så vil du etterhvert mimre om alle de gode minnene dere hadde og fokuset går vekk fra dette bildet du har av han nå.

Stor klem fra meg.

Skrevet

Kondolere!!!

Trøsteklem og God Jul =)

Skrevet

Huffda, kondolerer :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...