*first-time-mom* Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Hei! Forrige uke skrev jeg at jeg var i tvil om situasjonen min i forhold til å beholde barnet eller ende graviditeten.. tusen takk for svar! var hos gyn idag igjenn, ca 6uker på veg.. selve gestational sac er synlig, men embryo kan enda ikke sees .. Har noen andre vært på UL så tidlig uten å se noe ?? Når jeg først bestemmer meg for at jeg antageligvis vil beholde barnet, så blir jeg skremt på UL om at det kanskje ikke er noe der likevel ? Jeg blir gal i hodet av all denne tenkingen..
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Hei! Skjønner veldig godt at du blir redd og frustrert! Jeg var også p¨å tidlig UL i uke 6, og da sa gyn. til meg at jeg ikke måtte blir veldig skremt hvis han ikke klarte å se så mye ennå. Embryoene var jo bare 3 mm da... Heldigvis for min del, så så vi både embryo+hjerteaktivitet, men det var visst vanlig at han ikke så så mye også. Ikke gi opp ennå. Håper du får nye UL og oppfølging med blodprøver, sånn at du føler at du gjør det du kan for å lette på de negative tankene. Vil ønske deg alt godt videre!!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Hei Gyn sa til meg å da jeg kom på tidlig UL i uke 6, at det var i tidligste laget, og at dette i verste fall bare kunne gjøre meg enda mer bekymret om ikke vi så noe enda. Heldigvis for meg, så så vi både plommesekk, fosteranlegg og en blinkende prikk (♥). Men tror det nesten er like vanlig å ikke se noe så tidlig som å se noe...prøv å være positiv!!! (Selv omd et ikke er så innmari lett - det vet jeg Klem,
Jordbæret <3 Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Jeg var på tidlig ul et sted mellom uke 6 og uke 8 fordi jeg ventet tvillinger, men mistet den ene. Da fant de den tomme fostersekken, og så fant de den andre og den var tilsynelatende tom den også. Men jeg valgte å vente to uker før jeg tok en utskrapning, og da var det et godt synlig foster der og vi kunne til og med se at han rørte på de små anleggene som skulle bli armer. Så du kan ta det helt med ro :-)
SuperMoM <3 Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Jeg var inne i uke 6 da jeg var gravid for 2.gang. Fikk da beskjed om at der var en tom fostersekk. Skulle komme inn uka etter,og det var fortsatt tom,men sekken hadde vokst og det samme hadde livmora. Hcg hadde steget og alle svangerskaps symptoma var der. Inn igjen noen dager etter,fortsatt tomt. Oooog noen dager etter der igjen. Uke 8 tok de utskrapning.. Hadde en bo. Gravid uten foster. Ønsker deg masse lykke til,og håper der er et lite knøtt neste gang du skal på ultralyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå