Gå til innhold

desperat....

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, har en pike på 6 mnd som er skikkelig snørrete og tett i nesa og jeg får det ikke ut!!!!!

Hun får snørr i halsen og det høres ut som hun "kveles" av det og begynner å hoste...jeg er livredd for å sove om natta når hun er slik:(

Har prøvd saltvann, men hun blir kjempesint og snur seg bare man nærmer seg kinnet hennes...prøvd ulike sugesnørrduppeditter, men ingenting funker:( vær å snill å gi meg noen tips så vi får sovet noen timer...?:(

det bare surkler i nesa hennes stakkars:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan prøve å bygge i hodeenden av senga. Legg noen bøker under bena på senga slik at den blir litt hevet. Det hjalp veldig hos oss da minstesnuppa var syk

Skrevet

tusen takk for råd...vi har gjort det også, så hun ligger ganske mye opp nå, men hjelper ikke så mye synes jeg:S

Skrevet

Hmm... du kan la henne få leke litt med saltvannssprayen og nesesugeren. Det gjorde jeg og etter en stund så var det helt ok og ganske så morsomt med nesespray.

Kan være verd et forsøk?

Føler med deg. Ikke noe artig å ha sykt barn og ingenting som funker.

13:56

Skrevet

takk, kan prøve det:) ja det er utrolig leit når barnet er sykt og man ikke vet hvordan man kan lette på plagene deres:(

Skrevet

Håper det går bra og ønsker god bedring:-)

13:56

Skrevet

Uff, vet hvordan du har det! De puster liksom ikke med munnen når de er tette i nesen, og det høres jo ut som om de er døden nær! Som hun skriver over her hjalp det litt da vi bygget opp hodeenden. Ellers skal det kunne hjelpe med morsmelk i nesa. Jeg prøvde det uten hell, kjøpte derfor rhinox for babyer og det hjalp noe.. Ellers må det bare gå sin gang..

Skrevet

rhinox er også prøvd:P det må vell bare gå sin gang:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...