Gå til innhold

Hæ? Spiser dere tacos i jula???!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på skravle at mange skriver tacos på handlelista for jul, når spiser dere liksom dette da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tacos, faktisk.

 

Visste du ikke at taco er den nye nasjonalretten i Norge? Møkkamat er det, men det er det folk vil ha. Forstå det den som kan...

Skrevet

Når i jula da mener du? Jeg skal jobbe romjula, det er jo hverdager. Skal man bare spise ribbefett og kaker i over ei uke, mener du? :)

 

Ikke at jeg skal ha taco da. Men hva er problemet?

Skrevet

Jeg er vokst opp med tradisjon at på lillenyttårsaften hadde vi hjemlagd pizza, gryterett el. til stoooor glede for oss ungene som ikke var spesielt glad i ribbe, lutefisk, pinnekjøtt og alt det andre man får servert i jula. Så på lillenyttårsaften fikk vi ungene bestemme maten og da vanket det ofte pizza;)

Skrevet

Tacos er flertallsformen av taco, faktisk...

 

De færreste spiser bare èn taco

Skrevet

Taco er et egennavn. Sier du Grandiosas om dere spiser mere enn 1 Grandiosa?

Skrevet

Ikkje tacos, kanskje, men heilt sikkert noko liknande. Heimelaga pizza kjem garantert på bordet hos oss ein dag i jula. Kan då ikkje ete pinnekjøt sju dagar i strekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...