Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 Ser på skravle at mange skriver tacos på handlelista for jul, når spiser dere liksom dette da?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Tacos, faktisk. Visste du ikke at taco er den nye nasjonalretten i Norge? Møkkamat er det, men det er det folk vil ha. Forstå det den som kan...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Når i jula da mener du? Jeg skal jobbe romjula, det er jo hverdager. Skal man bare spise ribbefett og kaker i over ei uke, mener du? Ikke at jeg skal ha taco da. Men hva er problemet?
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 Jeg er vokst opp med tradisjon at på lillenyttårsaften hadde vi hjemlagd pizza, gryterett el. til stoooor glede for oss ungene som ikke var spesielt glad i ribbe, lutefisk, pinnekjøtt og alt det andre man får servert i jula. Så på lillenyttårsaften fikk vi ungene bestemme maten og da vanket det ofte pizza;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Tacos er flertallsformen av taco, faktisk... De færreste spiser bare èn taco
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #6 Skrevet 15. desember 2010 Taco er et egennavn. Sier du Grandiosas om dere spiser mere enn 1 Grandiosa?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2010 #7 Skrevet 15. desember 2010 Ikkje tacos, kanskje, men heilt sikkert noko liknande. Heimelaga pizza kjem garantert på bordet hos oss ein dag i jula. Kan då ikkje ete pinnekjøt sju dagar i strekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå