labine Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 min gutt på ti har et stort behov for å fornye garderoben sin syns jeg...han er ikke begeistret for vanlig olabukser og vil helst bruke joggebukser men får ikke lov å bruke bare det av meg... Finnes det fine - og behagelige - klær for gutter fra ti år og oppover...? nå tenker jeg ikke på hm, cubus osv...har lyst å kjøpe noe et annet sted for en gangs skyld...
TøffiTrynet☠ Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Hei.. Bruker han 152, eller større? Du kan uansett sjekke ut merker som Hummel, Nike og Puma.. De har ikke kun "kjipe" joggeklær.. Spesiellt ikke Hummel! Google for forhandlere... Ellers er Benneton, Levis, Gap, Gant osv. andre greie merker.. Ikke like billig alt sammen, men de har mye pent til gutter, synes jeg..
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Hva med type Bula-bukser? Myke og gode men ser litt bedre ut enn joggebukser hver dag. Jeg har samme problemet med min på snart 9. Så han har litt bula bukser og en av disse som ligner fra sportmann.no : http://www.sportmann.no/product.aspx?productid=951456&deptid=47&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå