Gå til innhold

mister håret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp! hva skjer? fødte for 3mnd siden,og nå begynner håret først å slippe taket,men myyye mer enn jeg brukte å miste før sv.sk.

skal sies at håret satt bom fast under hele sv.sk. kom ikke noe på børsten.

Er alt dette normalt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mista masse hår ved tinningene når jeg amma nr 2..... Har gradvis kommet tilbake,men er ikke like fyldig som før....Var nesten helt skalla altså:(

Håper du slipper det.Ta B-vitamin....kanksje det hjelper....? :)

Skrevet

helt vanlig :) Man mister så og si ikke hår under svangerskapet, så derned samler man opp en del ekstra :P Og når ungen har kommet ut og hormonene begynner å stabilkisere seg, så ramler det av i bøtter go spann! Jeg følte jeg mistet hele håret mitt en periode, men jeg har så tykt hår i utgangspunktet, så håret mitt ble mye finrere og mykere etter at jeg hadde mistet halvparten. og det så bedre ut også ;)

Jeg vet ikke hvorfor det er slik, men det er helt normalt ihvertfall :)

Skrevet

takk for svar. kan man ta det mens man ammer da? Regner med det,er jjo bare vitamin, spør alikevel :P

Skrevet

Ja, det er normalt. Jeg begynte ikke å miste håret før barna var rundt 3 mnd. og det varte rundt 6 mnd. før det roet seg. Jeg ammet ingen av barna, det har ikke med det å gjøre. Det har med hormoner å gjøre. Nå er minste 2 år og jeg vil tro det går enda 6 mnd. før håret er som før. Er fremdeles pistrete de nederste 10 cm, men har ike hatt lyst å klippe meg kort.

Skrevet

Det er helt vanlig å miste håret fra 3 mnd etter fødsel. For de fleste gir det seg ca 6 mnd etter fødsel. Også normalt at man ikke mister noe under svangerskapet.

Stort sett hvertfall, jeg er har mistet mye så langt, er over halvveis.:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...