Gjest Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 hei tok en test i går og ventet 5 min med å se på, resultat NEGATIV så la jeg den til siden og så enda en gang etter 10 min, fremdeles NEGATIV.... Men da jeg skulle kaste denne etter en liten time var det plutselig ganske synlig positiv strek!!! WHAT???
2prins1prinsesse+bøllefrø Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 ehh... veldig rart!trodde ikke de kunne bli positive med mindre du er gravid! synes du skulle ta en ny en!
gulda Skrevet 15. desember 2010 #3 Skrevet 15. desember 2010 Muig dette svaret kommer to ganger etterhvert, men skjedde noe rart og kan ikke se jeg har svart, så legger inn på nytt.. Kan sikkert komme an på hvilken test du tar, men jeg tok en fra apoteket hvor det stod i pakningsvedlegget at man burde kaste testen med en gang man hadde lest svaret, fordi ventet man over den angitte ventetiden kunne det komme falsk positiv som ville forvirre en. Så les i pakningsvedlegget, eller ta en ny test ) Hvis du ønsker å blir gravid, så lykke til!
Gjest Skrevet 15. desember 2010 #4 Skrevet 15. desember 2010 stemmer visst at man skal kaste testen etter ca 10 min og tolke svaret man har fått da, som rett. har nettopp fått tanten på besøk+ at jeg testa negativt på testen jeg tok i dag...
gulda Skrevet 15. desember 2010 #5 Skrevet 15. desember 2010 Du er prøver, virker det som (?). Så kjipt at det ikke satt denne gangen da! Lykke til, håper spira snart sitter for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå